Wednesday, March 28, 2012

Pelbagai E-book untuk pengetahuan semua.



 
  
Panduan Perniagaan Internet 
1. Apa itu webhosting  
2. Malas jadi kaya 
3. Tips tawan pelanggan 
4. Rahsia adsense 
5. Internet SCAM 
6. Dari sifar menjadi usahawan 
7. Asas penting perniagaan internet 
8. Panduan Paypal 
9. 5 langkah memulakan perniagaan internet 
10. Penipuan internet 
  
  
Maklumat Islam 
Web Site eBook Islam     ....bagus... 
2. Waktu Solat Seluruh Dunia    ....bagus... 
3. Bacaan Surah & Terjemahan Quran   ....bagus... 
4. Waktu Solat Malaysia   ....bagus... 
5. Video Solat Terawikh di Mekah   ....bagus... 
6. Video Belajar Solat    ....bagus...

Thursday, March 22, 2012

Akibat Seorang Isteri Bagi Suami Makan Darah Haid dan Air mani




















Kisah Benar,Akibat Bagi Suami Makan Darah Haid Dan Air Mani


Lama benar saya tidak berjumpa dengan Ariffin. Rasanya sudah lebih Tujuh tahun sejak kawan lama saya itu di arahkan mengajar di Johor. Kerana itulah, apabila dia datang ke pejabat… saya pagi itu, saya Merasa terlalu seronok.


“Eh, makin kurus nampak. Diet ke?” kata saya setelah mempersilakannya Duduk.


“Tak adalah. biasa la cikgu, kan sekarang ni macam-macam kerja. Kurikulumlah, kokurikulumlah, sukanlah. badan gemuk pun boleh jadi Tinggal tulang,” balas Arifin.


“Tengok ni ustaz, baju pun dah menggelebeh. Seluar pun longgar,” Tambah Arifin sambil menarik lengan baju untuk menunjukkan betapa Kurusnya dia dan besarnya baju yang di pakai.


Selepas bertanya itu ini dan mengusiknya serba sedikit, saya bertanya Arifin tentang hajatnya datang menemui saya. Yalah, tiba-tiba saja Muncul, pasti ada hajat yang hendak di sampaikan.


“Orang rumah saya sakitlah, ustaz”, kata Arifin.


“Patutlah aku tengok engkau lain macam aja tadi. Ketawa pun hendak Tak hendak. Sakit apa?” saya bertanya. Agak lambat Arifin menjawab. Dia menarik nafas, kemudian meraup muka dan seterusnya bersandar di Kerusi. Setelah itu disorotnya mata saya dalam-dalam.


“Entahlah.” katanya perlahan,


” Lima tahun lalu tiba-tiba saja badan dia melepuh-lepuh. Di kaki, Paha, perut, dibelakang. penuh dengan lepuh macam orang terkena air Panas,”kata Arifin.


Tambah kawan lama saya itu, dia telah membawa isterinya, Niza, ke Serata hospital dan klinik, namun ubat yang di beri oleh doktor tidak Dapat melegakan penyakitnya.


“Sakit apa, doktor pun tak tau,”tambahnya.


“Dah pergi berubat kampung?”saya bertanya.


“Dah,tapi macam biasalah. bomoh, cakap kena buat orang, terceroboh Kawasan orang bunian., sampuk. macam-macam lagi. Duit banyak habis, Masa terbuang, tapi sakitnya tak juga sembuh,”jelas Arifin.


Malah, kata kawan saya itu, lepuh-lepuh menjadi bertambah banyak pula Hingga tubuh isterinya yang langsing menjadi sembab. Wajahnya yang Cantik juga berubah murung, kusut


“Itu masih tak mengapa ustaz. Yang menambahkan kebimbangan saya, Setelah beberapa lama, lepuh-lepuh itu bertukar pula jadi gerutu dan Berbintil-bintil macam katak puru,” tambah Arifin.


Akibatnya, sekali lagi Niza menderita kerana selepas tubuhnya hodoh Akibat sembab, seluruh kulitnya yang dulu licin menjadi jelik. Dari tangan, bintil-bintil kecil dan besar seperti bisul tumbuh merata, kaki hingga ke muka.


Disebabkan penyakit itu, kawan-kawan yang datang melawat terkejut kerana hampir tidak mengenalinya lagi. Akibatnya, Niza terpaksa berhenti kerja. Dia malu untuk berhadapan dengan kawan sepejabat.


Memang ada yang bersimpati tapi ada juga yang mengejek. Ramai yang menyindir di belakang, tapi ada juga yang tanpa rasa bersalah mengaibkannya secara berhadapan.


Dua tiga tahun berlalu, penyakit Niza bertambah parah. Sehelai demi sehelai rambutnya gugur hingga hampir botak. Rambut yang lembut mengurai menjadi jarang hingga menampakkan kulit kepala yang memutih. Keadaannya itu sangat menyedihkan kerana usia awal 30an, rambutnya seperti wanita berumur 90an. Seperti daun getah luruh di musim panas, semakin hari semakin banyak rambut Niza gugur. Dalam waktu yang sama, kuku tangan dan kakinya juga menjadi lebam. Daripada biru, ia bertukar kehitaman seperti di penuhi darah beku.


“Tiap hari, dia termenung. Dia mengeluh, kenapalah dia sakit macam ni. Kenapa dia, bukan orang lain? Apa salah dia? Kasian betul saya tengok,” kata Arifin. Wajahnya sayu


“Hidup kami pun jadi tak terurus macam dulu”.


Di sebabkan doktor tempatan gagal menyembuhkan penyakit Niza, Arifin membawa isterinya ke Singapura. Hampir sebulan mereka di sana dan banyak wang di habiskan namun pulang dengan hati kecewa. Doktor di negara itu juga tidak dapat mencari penawar keadaan penyakit berkenaan.


“Sekarang ni, keadaan isteri saya dah bertambah teruk. Bila malam saja dia meraung, meracau dan menangis-nangis. Jadi, saya harap ustaz dapatlah tolong serba sedikit sebab dah habis ikhtiar saya mengubatnya cara moden,”tambah Arifin.


“InsyaAllah.” Balas saya.


Tapi saya mula terasa pelik. Perasaan ingin tahu mula bercambah kerana berdasarkan pengalaman, kata-kata yang diluahkan semasa seseorang yang meracau dapat membantu kita merawatnya. Ini kerana semasa meracau itulah dia meluahkan segala yang terbuku di hati.


“Apa yang dia cakap masa meracau tu?”


“Macam-macam ustaz. tapi ada waktunya dia minta ampun maaf daripada saya. Saya tanya kenapa? . Dia tak cakap, Cuma minta maaf saja. Yalah. orang dah sakit memang macam tu,”kata Arifin.


Saya cuma mendiamkan diri. Mengiakan tidak, menggeleng pun tidak. Setelah berbincang lama, dia meminta diri . Sebelum pulang, saya berjanji untuk ke rumah Arifin pada malam esoknya.


“Datang ya, ustaz . Saya tunggu,”katanya sambil mengangkat punggung.


Dia kemudiannya melangkah lemah meninggalkan pejabat saya. Seperti yang dijanjikan, saya sampai ke rumahnya selepas isyak.


“Jemput masuk ustaz,”Arifin memperlawa sambil membawa saya ke sebuah bilik.


“Dia baring dalam bilik ni. Ustaz jangan terkejut pula tengok muka dia. Orang rumah saya ni sensitif sikit,” bisiknya sebelum kami masuk ke bilik berkenaan.


Sebaik pintu di buka, kelihatan seorang wanita berselimut paras dada terbaring mengiring mengadap ke dinding.


“Za. Ni Ustaz Nahrawi datang,”kata Arifin perlahan sambil memegang bahu isterinya. Dengan lemah, Niza menoleh. MasyaAllah memang keadaan Niza sangat menyedihkan . Wajahya penuh dengan bintil-bintil yang menggerutu. Matanya terperosok ke dalam manakala tulang pipi membojol seperti bongkah batu yang membayang dipermukaan tanah. Badannya pula kurus cengkung dan kepala separuh botak menandakan dia sudah lama menderita. Niza cuma tersenyum tawar memandang saya. Saya dekati dia dan selepas lima minit meneliti keadaannya, saya panggil Arifin ke sudut bilik.


Dengan suara separuh berbisik, saya bertanya;”Pin, saya nak tanya sikit, tapi sebelum tu minta maaflah kalau nanti awak tersinggung”.


“Tak adalah,ustaz. Tanyalah, saya tak kisah,” jawab Arifin.


“Err,. dari mana datangnya bau yang.” soal saya, tapi tak sanggup nak menghabiskannya. Bau yang saya maksudkan itu agak busuk.


“Ooo. mmm, dari alat sulit dia,”kata Arifin perlahan.


“Keluar lendir bercampur nanah.”


Saya tidak memanjangkan lagi topik itu kerana tidak mahu memalukanArifin dan isterinya. Lagi pun tidak manis untuk bertanya tentang hal- hal yang seperti itu.


Sebelum kami duduk semula di sisi Niza, saya memberitahu Arifin, kadangkala di timpa penyakit sebegini sengaja di turunkan balasan oleh Allah kerana ada melakukan dosa atau derhaka kepada ibu atau bapa. Lantas saya bertanya, adakah Niza sudah meminta ampun daripada ibu bapanya.


“Sudah ustaz. Dengan emak dan ayah nya saya pun sudah.”


“Kalau macam tu, baguslah,”kata saya.


Setelah merawat Niza dengan doa dan ayat yang dipetik dari al-Quran, saya meminta diri. Sebelum itu saya nasihatkan Arifin dan Niza serta keluarga mereka supaya bersabar dengan ujian Allah.


“Sama-samalah kita berdoa supaya dia sembuh,” kata saya sebelum meninggalkan rumah Arifin.


Sudah ketentuan Allah, rupa-rupanya keadaan Niza menjadi bertambah parah. Perkara ini saya ketahui apabila Arifin menghubungi saya beberapa minggu kemudian. Menurut kawan saya itu, isterinya kini kian teruk racaunya.


Memang benar. Bila saya menziarahnya petang itu, Niza kelihatan semakin tenat. Sekejap-sekejap dia meracau yang bukan-bukan. Malah saya pun tidak dikenalinya lagi.


Sebelum pulang saya menasihatkan Arifin supaya melakukan solat hajat memohon ke hadrat Ilahi supaya menyembuhkan isterinya. Nasihat saya itu dipatuhi namun beberapa hari kemudian Arifin menalifon lagi. Kali ini suaranya lebih sedih, seperti hendak menangis.


“Ustaz,”katanya,


“Sekarang barulah saya tau kenapa dia jadi macam tu”


“Kenapa?”pantas saya bertanya…


“Sejak dua tiga malam lepas, dia minta ampun daripada saya dan ceritakan segala-galanya”. Arifin menyambung ceritanya;


Malam itu saya terkejut sebab semasa meracau isteri saya minta ampun kerana telah mengenakan ilmu kotor kepada saya. Kata Niza, dia telah memasukkan darah haid dan air maninya ke dalam makanan saya.


Saya tanya “Kenapa?”


Dia jawab, supaya ikut kata-katanya dan tak cari perempuan lain.


“Tambah saya kesal, selepas itu dia meminta ampun pula kerana telah berlaku curang kepada saya. Kata Niza, dia lakukan perbuatan tu selepas saya ditundukkan dengan ilmu hitam.”


Saya tanya, masa bila awak buat? Dia jawab semasa ketiadaan saya, tidak kira lah semasa saya bertugas di luar daerah. Semasa keluar seorang diri, dia telah membuat hubungan sulit dengan beberapa lelaki.


“Niza sebutkan nama lelaki-lelaki itu, tapi saya tak kenal. Kata Niza, hubungan mereka bukan setakat kawan saja, malah sudah ke tahap zina. Kerana itu dia minta berbanyak-banyak ampun daripada saya.


Dia minta saya maafkan.”Saya tak sangka betul, ustaz. Madu yang saya beri, racun yang dibalasnya. Patutlah selama ini bila berdepan dengan dia saya jadi hilang pertimbangan. Saya jadi lemah, rasa diri saya kerdil, takut nak membantah. Sudahlah begitu, dia jadi perempuan.” Kata Arifin tanpa sanggup menghabiskan kata-katanya. Termenung saya mendengar ceritanya itu.


Tidak saya sangka Niza sanggup berkelakuan demikian kerana Arifin bukan orang sebarangan. Arifin berpelajaran agama dan setia kepada isterinya. Budi bahasa pun elok.


“Kalau sudah begitu bunyinya, saya rasa awak maafkanlah dia,”kata saya.


Selain itu saya mencadangkan kepada Arifin supaya merelakan isterinya pergi.


Kata saya, mungkin nyawa isterinya itu terlalu sukar meninggalkan jasad kerana dia mahukan keampunan daripada suaminya terlebih dahulu.”


Lagipun, dia sudah terlalu menderita, sampai badan tinggal tulang, kepala pun dah nak botak. Doktor pula sudah sahkan penyakit dia tidak dapat disembuhkan lagi. Jadi, pada pandangan saya, daripada dia terus azab menanggung seksaan sakaratulmaut, adalah lebih baik kalau awak relakan saja dia pergi.


Saya tau ia susah nak di buat, tapi keadaan memaksa.”


“Ampunkan dia?” Arifin bertanya balik.


“Dia dah derhaka dengan saya, buat tak senonoh dengan lelaki lain, kenakan ilmu sihir kepada saya, ustaz mau saya maafkan dia?”tingkah Arifin dengan suara yang agak keras.


Mungkin dia terkejut.


“Ya. dia pergi dengan aman dan awak pula dapat pahala,” jelas saya. Saya terus memujuknya supaya beralah demi kebaikan isterinya. Saya katakan, yang lepas itu lepaslah. Lagi pun Niza sudah mengaku dosanya, jadi adalah lebih baik Arifin memaafkannya. Mungkin dengan cara itu Niza akan insaf dan meninggal dengan mudah.


“Takkan awak nak biarkan dia menderita? Awak nak pukul dia? Maki dia? Tak ada gunanya. Maafkan saja dia dengan hati yang benar-benar ikhlas,” jelas saya.


Setelah puas memujuk, akhirnya Arifin mengalah juga. Lalu saya nasihatkan supaya dia bacakan surah Yasin tiga kali dan ulangkan ibu Yasin (salaamun qaulam mirrabir rahim) sebanyak tujuh kali.


“Buat malam ni juga. Lepas itu tunaikan solat,” kata saya. Seminggu kemudian Arifin menelefon saya. Dengan sedih beliau memaklumkan isterinya sudah meninggal dunia. Tambah kawan saya itu, Niza pergi tanpa sesiapa sedari kerana ketika itu dia sedang menunaikan solat Isyak. Bila kembali, dia lihat isterinya tidak bernyawa lagi.


“Tapi Alhamd ulil lah, sebelum pergi dia sempat minta ampun daripada saya sekali lagi kerana menderhaka. Marah, memang marah, tapi bila dia pegang tangan saya sambil menangis dan kemudian minta ampun, tidak sanggup juga rasanya untuk membiarkan dia pergi dalam keadaan tanpa kemaafan daripada saya. Ustaz, saya dah ampunkan dia.


“Namun demikian, kata Arifin, lendir dan nanah busuk masih lagi mengalir daripada alat kelamin Allahyarham isterinya itu sehinggalah mayatnya dikebumikan.


Kepada wanita, kutiplah pengajaran dari cerita ini. Kepada lelaki, hati-hatilah dalam memilih isteri, jangan pandang hanya pada rupa.


http://www.facebook.com/profile.php?id=100000077474154

Pentingnya Mendengar Al-Quran untuk Rawatan Diri


14 Rawatan terhasil melalui bacaan Al-Quran Al-Karim




Efek yang menakjubkan yang dihasilkan dari mendengarkan bacaan Quran ….

Pembaca yang budiman! Saya dapat mengatakan dengan yakin menurut pengalaman saya suatu perubahan dalam hidup Anda. Anda bisa mendapatkan hasil yang besar yang tidak terduga dapat mengubah hidup Anda benar-benar seperti yang terjadi pada diri saya sebelumnya. Apa yang harus Anda lakukan adalah mendengarkan pembacaan Alquran sebanyak yang Anda dapat setiap saat: di pagi hari, setiap hari, di malam hari, ketika Anda sedang tidur, ketika Anda bangun dan sebelum tidur. Yang Anda boleh untuk mendengarkan Alquran adalah memiliki media seperti Laptop, tape recorder, sebuah iPod atau mp3 dengan headphone, TV, radio atau perangkat lain.

Bunyi bacaan Alquran memiliki gelombang suara yang memiliki frekuensi tertentu dan panjang gelombang tertentu. Gelombang ini menyebarkan medan gelombang yang mempengaruhi otak secara positif dan mengembalikan keseimbangannya. Ini mendukung kekebalan tubuh yang kuat untuk melawan penyakit atau bahkan penyakit seperti kanser. Kanser adalah suatu kelainan pada sistem sel, sehingga menperdengarkan Alquran bererti memprogram sel layaknya komputer yang penuh virus yang “diformat ulang” dan di-install dengan program-program baru agar dapat bekerja efektif. Inilah program buatan yang manusia lakukan untuk komputer. Bagaimana dengan program yang dilaksanakan dalam kata-kata Allah, pencipta semua manusia?

Efek yang menakjubkan yang dihasilkan dari mendengarkan bacaan Quran

Terus-menerus mendengarkan bacaan Alquran memberi Anda hasil berbuah nyata berikut:

1– meningkatkan kekebalan tubuh

2– meningkatkan kreativitas

3– meningkatkan kemampuan konsentrasi

4– menyembuhkan penyakit kronik dan tak tersembuhkan

5– mengubah perilaku dan memungkinkan orang untuk berkomunikasi dengan lebih baik dan mendapatkan kepercayaan

6– menciptakan kedamaian dan menyembuhkan ketegangan saraf

7– menyembuhkan kegelisahan, dan iritasi

8– meningkatkan kemampuan mengambil keputusan yang tepat

9– mengurangi rasa takut dan ragu-ragu

10– meningkatkan dan memperkuat kepribadian

11– menyembuhkan penyakit normal seperti alergi, sakit kepala, flu, dll

12– meningkatkan kemampuan pidato

13– melindungi dari penyakit seperti kanker dan sebagainya

14– Mengubah beberapa kebiasaan buruk seperti makan berlebihan dan merokok.



Pembaca yang budiman! Hal-hal yang saya sebutkan di atas adalah hasil yang saya sendiri punya: Aku ingat, aku adalah seorang perokok berat dan tidak akan membayangkan pernah berhenti merokok, tapi setelah terus-menerus mendengarkan Alquran ternyata aku berhenti merokok tanpa usaha. Aku benar-benar terkejut “bagaimana hidupku berubah dan mengapa? Tapi setelah saya membaca tentang teknik terbaru dalam penyembuhan, salah satunya adalah terapi oleh suara dan frekuensi suara, aku tahu rahasia ini perubahan besar dalam hidup saya. Itu adalah mendengarkan bacaan Alquran. Apa yang saya lakukan adalah hanya sekadar mendengarkan Alquran terus menerus.

Untuk menyimpulkan, saya suka untuk menceritakan fakta yang saya temui dan benar-benar mencuba: apapun Anda menghabiskan waktu Anda dalam membaca atau mendengarkan Alquran, Anda akan menemukan bahwa kali ini tidak akan sia-sia atau menurun. Tetapi Anda akan melihat bahwa Anda akan selalu memiliki waktu ekstra. Anda akan menemukan bahwa karya-karya yang sama kadang-kadang membutuhkan waktu berhari-hari atau jam yang harus dilakukan dapat selesai dalam beberapa minit sahaja!

——————–

Oleh: Abduldaem Al-Kaheel

Tuesday, March 13, 2012

IMP- menjamin produk tahap yang tinggi


Apa itu IMP
IMP adalah akronim kepada Islamic Manufacturing Practice yang bermaksud Amalan Pengilangan Islam. Diwujudkan untuk pengusaha industri yang beragama Islam di atas kesedaran keperluan umat islam pada zaman ini kepada pemakanan yang suci dari aspek rohani dan jasmani.

Kesucian dari aspek rohani bermaksud tangan-tangan yang mengusahakan produk adalah tangan Muslim. Mereka yang memahami dan terikat dengan Hukum-hukum Islam serta patuh kepada perintah Allah akan menambah keberkatan terhadap apa yang diusahakannya. Ini adalah kerana Nur Islam yang ada pada dirinya adalah nilai yang tidak terdapat pada pengusaha bukan Islam. Penghasilan produk daripada Muslim yang membaca Bismillah menambah kebaikan yang tidak ternilai disamping zat-zat lain seperti vitamin dan mineral dalam makanan itu sendiri.

Kesucian Jasmani pula merangkumi proses pembuatan yang mengikut syarak. Ia merangkumi penggunaan bahan mentah yang suci dari sumber-sumber yang haram, memelihara perkakasan yang digunakan daripada bercampur dengan unsur-unsur yang haram hingga kepada persekitaran industri yang tidak mengalunkan muzik-muzik yang menghayalkan.

Asas persijilan IMP
IMP merupakan piawaian yang pertama di dunia yang menggabungkan nilai-nilai syariah dan tassauf dalam proses pengilangan. Di gabungkan dengan piawaian GMP, penarafan ini memenuhi piawaian dunia serta selamat digunakan oleh mereka yang beragama Islam atau sebaliknya.

Kebaikan IMP kepada Pengguna Muslim
Piawaian pengilangan secara islam ini diwujudkan agar pengguna-pengguna Islam dapat mengenali produk-produk yang diusahakan oleh pengusaha muslim 100% yang memahami hukum-hukum yang ditetapkan oleh Allah.

Orang-orang bukan islam pastinya tidak mahir dan mengetahui halal dan haram serta tidak terikat dengan dosa dan pahala. Justeru itu tidak layak bagi mereka mengusahakan makanan untuk dimakan oleh orang Islam. Dengan menggunakan produk yang berstatus IMP ini, diharapkan dapat melahirkan generasi Muslim yang sejati.

IMP untuk siapa
IMP hanya boleh dilaksanakan oleh perusahaan yang dimiliki oleh mereka yang beragama Islam. Perusahaan mereka juga di wajibkan hanya menggunakan khidmat pekerja yang beragama Islam sahaja. Gologan ushawan yang beragama Islam adalah diseru agar memartabatkan Islam dalam perniagaan mereka dengan mengguna IMP sebagai asas perusahaan mereka. Ini bukan sahaja bermanafaat kepada perniagaan malah memanjangkan Barakah itu kepada pengguna-pengguna yang beragama Islam seterusnya dengan izin Allah melahirkan generasi islam yang terbaik di akhir zaman ini.

Terbahagi kepada 2 golongan sasaran, Usahawan Islam yang telah memiliki perusahaan dan bakal memiliki perusahaan boleh mendapatkan persijilan ini. Dengan mendaftar di Pusat IMP Community, usahawan akan diberi maklumat penuh mengenai persijilan ini melalui kakitangan IMP Community.

sumber : IMP Community

Kemahiran Membaca Cepat untuk anak-anak disamping tambah wang Ibubapa


Kemahiran Membaca Cepat ( Part 1 ) merangkumi kemahiran asas dan teras untuk murid-murid sekolah rendah atau kanak-kanak pra-sekolah untuk membina kecekapan membaca, dan secara tidak langsung dapat menulis dan mengeja dengan baik. 




Kemahiran Membaca Cepat ( Part 2 ) merupakan kesinambungan bagi buku Kemahiran Membaca Cepat ( Part 1 ). Buku ini ditulis berpandukan sukatan pelajaran Bahasa Melayu bagi Kelas Intervensi Awal Membaca dan Menulis ( KIA 2M ). 





Peluang Tambah Pendapatan Disamping Tingkatkan Pengetahuan








Kemahiran Membaca Cepat Part 1
Kemahiran Membaca Cepat ( Part 1 ) merangkumi kemahiran asas dan teras untuk murid-murid sekolah rendah atau kanak-kanak pra-sekolah untuk membina kecekapan membaca, dan secara tidak langsung dapat menulis dan mengeja dengan baik.

Kemahiran Membaca Cepat Part 2
Kemahiran Membaca Cepat ( Part 2 ) merupakan kesinambungan bagi buku Kemahiran Membaca Cepat ( Part 1 ). Buku ini ditulis berpandukan sukatan pelajaran Bahasa Melayu bagi Kelas Intervensi Awal Membaca dan Menulis ( KIA 2M ).


Klik Sini Untuk Sertai

Klik Sini Untuk Sertai


EBook VIP
Sertai Program Tambah Pengetahuan di samping Jana Pendapatan...


Asas-Asas Islam


Nama-Nama Anak Lelaki Islam


Jutawan Yang Belum Anda Kenali


63 Killer Strategies Marketing


Buat Duit Cari Duit Melalui Internet


Koleksi Resepi Masakan Istimewa


Pelita Affiliate


Petua Iklan Berkesan


Idea Bisnes Terhebat & Luar Biasa


Formula Buat Wang


Asas Membina Laman Web


Cara Promot Blog


E Book 404


































Welcome to POWER ONLINE TOOL's site!
First Name:
Last Name:
Email:
Confirm Email:
Phone:
 
Privacy Policy | Click Here to Help Us Fight Spam!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Follow by Email

Facebook Pages

My Ilmu and Spiritual Blog