Thursday, November 1, 2012

Peluang kerja Dari Rumah


tanpa menjana 
Address Company
5753 G Santa Ana Canyon Road
Suite 512
Anaheim Hills Ca
92807

TAK PERLU CARI ORANG !!!

Adakah anda tercari-cari peluang terbaik untuk menjana pendapatan PASIF ?
"Memperkenalkan STIFORP, Sistem Hebat Yang Terbukti Membantu Apa Saja Perniagaan Anda Dan Berpeluang Mendapat Extra Income Walaupun Tak Pandai Menaja !

Anda TETAP berpotensi pulangan sehingga USD 8,847 sebulan walau tanpa MENAJA !!!
http://www.MONEYSITE.stiforpmovie.com/

BONUS BULANAN WALAUPUN TAK PANDAI MENAJA

Peringatan utk kawan2 yg join dgn RM160: pastikan anda menten setiap bulan US$9.95 (RM32) utk kekal AKTIF. Next billing date boleh check kat Personal Info.

in case akaun anda dah tamat tempoh, anda masih diberi tempoh 10 hari utk renew, kalo terlepas tarikh tu, akaun anda akan terkeluar dari matrix utk selama-lamanya.. jadi nak selamat terus lock utk setahun RM480..

Guna langgan sistem STIFORP untuk MAJUKAN BISNES SEDIA ADA ANDA!!! Kumpul database, lead prospek dengan sistem STIFORP. Jika anda tiada bisnes, boleh fokus berbisnes dengan buat duit dari rumah dengan STIFORP

BAGAIMANA BONUS DIBAYAR KEPADA KITA?
1. Selepas upgrade keahlian, kami akan emailkan kepada anda panduan untuk mendaftar kad debit STIFORP Payoneer Mastercard. Ianya PERCUMA! Dan akan dipos kerumah kita dalam masa 3-4 Minggu.
2. Bila dah sampai kad, boleh aktifkan secara online saja dan semak baki secara online macam tengok dalam Maybank2u jer.
3. So, bila tengok bonus dah masuk dalam kad, cepat-cepat pegi mana-mana ATM, dan keluarkan secara TUNAI! Cepat-cepat shopping yer :)

p.s: selain dari cara masuk kad debit, STIFORP juga ada berikan pilihan cara untuk terima bayaran melaui cek atau akaun alert pay. Sesiapa ada akaun alert pay boleh juga buat. Tapi, kami lebih suka pakai kad debit payoneer nih. Ada stylo la jugak bila shopping pakai kad debit luar negara. :) Tak gitu? hehe..



Kad Debit Stiforp Payoneer akan dihantar ke rumah anda!
Anda boleh keluarkan pendapatan di mana-mana ATM satu dunia!

JOIN NOW..!! Tak Pandai Menaja PUN Dapat INCOME Setiap Bulan!
http://MONEYSITE.stiforpmy.com/

No comments:

Post a Comment

Welcome to POWER ONLINE TOOL's site!
First Name:
Last Name:
Email:
Confirm Email:
Phone:
 
Privacy Policy | Click Here to Help Us Fight Spam!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Facebook Pages

My Ilmu and Spiritual Blog
Listen to Quran