Monday, June 11, 2012

Jangan Lepaskan Peluang Yang Datang (POSITIFMIND)

view-source:http://mavellousteam.com/images/intropasif.gif
 
Pernah dengar GDI @ Traficwave? saya memang ade beli tools tu.. GDI adalah webhosting, manakala Traficwave (TW) adalah sistem autoresponder, keduanya mempunyai plan afiliate yg hebat. namun kali ni STIFORP datang dgn tawaran yg betul2 menarik.
apa yg STIFORP sediakan adalah gabungan tools yg diberi oleh GDI, TW dan banyak lagi tools di internet.. kalo nak beli semua tu secara berasingan mmg agak mahal.. kini melalui STIFORP, anda dah dapat SEMUA tools yg diperlukan utk peniaga internet malah ianya direka khusus utk membantu apa saja perniagaan yg anda sedang lakukan skrg tak kesah ler jual karipap ker, jual tudung, MLM Monavie, Vemma, Jeunesse, Maquibery ataupun MLM ofline mcm CNI, DCL, Zhulian dan lain2 tuh.. hanya dgn STIFORP anda dah boleh buat marketing di internet..kan best tu!
saya tak pandai internet, macamana nk BUAT DUIT? dgn STIFORP anda tak perlu jadi pakar pun.. cuma jadi ahli dan kekal aktif setiap bulan, anda boleh sama2 enjoy MATRIX BONUS walaupun anda tak pandai menaja, walaupun takde list subscriber yg banyak ataupun tak pandai nk buat marketing.. asalkan anda duduk dlm group yg aktif dan sediakan sistem sokongan yg hebat!
sistem kami dah terbukti sewaktu kami berniaga di Vemma . kini kami akan menggunakan SKILL dan SISTEM yg sama bersama STIFORP.. dan fenomena ini semakin berkembang setiap hari
jadi jika anda dah mendaftar FREE, jangan bertangguh lagi.. CEPAT BUAT KEPUTUSAN! jangan sampai fenomena ni berlalu begitu saja di depan mata anda..

klik
JOIN NOW..
BACA PENERANGAN LENGKAP STIFORP DI 

Login ke web STIFORP >>
http://stiforp.com/login
Official fanPage >>

STIFORP dah lengkap utk apa saja bisnes yg sedang anda lakukan. apa yg penting adalah BUAT KEPUTUSAN SEKARANG!


Antara Kelebihan Autoresponder ini :
1. Menjumatkan masa promosi.
2. Secara tak langsung meningkat kreadibiliti diri anda .
3. Boleh meningkatkan hasil jualan anda.
4. Segala urusan follow up, memberi maklumat akan menjadi mudah.
5. Membolehkan anda menghantar email ke semua pelanggan anda hanya menekan 1 butang  sahaja,
6. Tiada berlakukanya email spamming kerana senarai email yg diterima adalah sah. bukan dicuri atau dibeli.
7. Email yg dikirim kelihatan seperti email peribadi, memanggil nama pelanggan tanpa ter’miss’ atau terlupa..
8. Dan yang paling penting, anda boleh mengelakkan SPAM dan di saman..

Ya itu la kelebihan yang ada pada sistem Autoresponder ini
Jadi siapakah yang patut menggunakan sistem ini?adakah ianya sesuai untuk perniagaan selain perniagaan internet?Jawapan nya YA!apepun pun perniagaan anda,anda patut menggunakan sistem ini untuk menjadi perniagaan anda berjalan secara autopilot! SERIUS!
Saya akan kupaskan 3 jenis perniagaan yang patut menggunakan sistem autoresponse ini ..
Jenis Perniagaan Pertama :
Perniaga yang menjual barangan fizikal.
Barang fizikal merupakan barang yang kita boleh lihat dan boleh disentuh.Sebagai contoh barang fizikal ialah..Pakaian,Makanan,Telefon Bimbit dan sebagainya.
Jika kita lihat,jika anda adalah seorang yang menjual produk diatas anda sangat digalakkan untuk menggunakan sistem Autoresponsede ini.
Denagn autoresponse ini. Anda boleh kumpulkan database pelanggan tetap anda ..setiap kali ada sesuatu promosi tentang produk ..ataupun anda mempunyai produk baru.maka anda hanya perlu emel mereka hanya dengan 1 Klik.ya 1 klik sudah memadai untuk beribu2 pelanggan anda.. relly-relly POWERFULL!
Jenis Perniagaan kedua :
Perniagaan Internet.
Untuk perniagaan internet,Autoresponder  merupakan asset yang penting.Anda lihat Big-big IM,semua memiliki autoresponder dan list prospek tersendiri.Ini juga diakui oleh Internet Marketer luar Negara.
Saya rasa tak perlu lagi saya ceritakan tentang kepentingan  autoresponder pada internet marketer..saya pasti anda sudah tahu
Jenis Perniagaan Ketiga :
Perniagaan MLM/direct seling/e-Networking
Ya.Pada zaman kini,pernigaan jenis ini jugak sudah menggunakan sistem Autorespondeer ini.Jika anda perasan anda langgan vemma builder ( jika tidak silap).Syarikkat ini juga sudah memulakan langgan menggunakan software ini.
Buat pengetahuan anda,Konsep penggunaan autoresponder ini adalah sama walaupun anda mempunyai produk dan perniagaan yang berbeza.
Konsep penggunaan adalah
1)      memudahkan aktiviti perniagaan anda untuk berjalan secara autopilot!
2)      Dengan cara mempromosi produk,member info-info berkaitan produk terkini
3)      Mengeratkan  lagi hubungan anda dan pelanggan anda.



klik JOIN NOW.. 

Info Selanjutnya KLIK HERE 









No comments:

Post a Comment

Welcome to POWER ONLINE TOOL's site!
First Name:
Last Name:
Email:
Confirm Email:
Phone:
 
Privacy Policy | Click Here to Help Us Fight Spam!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Facebook Pages

My Ilmu and Spiritual Blog
Listen to Quran