Wednesday, October 19, 2011

Ford Fiesta - Rasailah kelainannya



Akhirnya, selepas memenangi hati banyak dan anugerah di seluruh dunia - Fiesta telah berada di Malaysia. Teruja oleh ini pembubut kepala yang menghubungkan dengan lancar kepada semua yang anda suka, sama ada lagu kegemaran anda atau kepada seseorang yang istimewa. Selain itu, ciri-ciri lain yang membawa anda pada pemanduan menyeronokkan, dengan kawalan jumlah pada setiap selekoh. Pengalaman dengan Fiesta anda sekarang.
Melangkah hati dengan "tenaga dalam gerakan" yang memenangi anugerah reka bentuk yang memastikan perjalanan yang lebih lancar dengan bunyi getaran yang minimum, dan kekasaran (NVH).
Ford Kinetik Design
Ti-VCT Engine (Twin Bebas camshaft Waktu Pembolehubah)
Ti-VCT (camshaft Waktu Pembolehubah Twin Bebas), memberi anda sehingga kecekapan bahan api 4.5%, 7% puncak kuasa dan tork kelajuan rendah 5%. Bekerja seperti roda bergigi searah, injap sehala membenarkan pemasaan tepat peristiwa camshaft, terus mengoptimumkan pemasaan untuk memberi output maksimum atau ekonomi bahan api, berdasarkan input pemandu.
Ford Kinetik Design
6-Speed ​​PowerShift ® Transmisi Automatik

Dengan teknologi revolusioner dual-clutch, menyambung kepada semua kuasa hanya apabila anda memerlukannya, dan pergi jauh tanpa mengurangkan bahan api yang sia-sia.
Ford Kinetik Design
Program Kestabilan Elektronik (ESP) dengan Sistem Kawalan daya tarikan (TCS)

Penyimpanan anda dan penumpang anda dengan selamat di landasan yang betul, dengan cengkaman yang lebih yang lebih kukuh dalam semua keadaan jalan raya.

* Untuk 1.6L Sedan LX Ti-VCT dan 1.6L Sport Ti-VCT varian hanya.
Ford Kinetik Design
Bluetooth ® dengan Kawalan Suara *

Tukar stesen radio, beralih ke muzik kegemaran anda ataupun membuat panggilan cepat - semua bebas tangan, jadi anda kini boleh memberi tumpuan pada drive anda.

* Untuk Sukan varian 1.6L sahaja.
Ford Kinetik Design
Kecekapan bahan api

Dengan kombinasi 6 klac transmisi kelajuan dua (PowerShift ®), berkembar bebas camshaft pemasaan boleh ubah (Ti-VCT) Ford Fiesta akan mempunyai anggaran penggunaan bahan api 5.9L untuk 100 kilometer. 42 liter tangki bahan api akan membolehkan jarak perjalanan kira-kira 700 kilometer.
Ford Kinetik Design
Bahan Api mudah

Ford Mudah Bahan Api ™ - Tiada penutup bahan api yang Hilang, tiada tangan yang kotor, tiada risiko bahan api yang tidak diingini, mengurangkan pengeluaran CO2 dan dimeteraikan untuk tanah dan air, mengisi bahan bakar capless Ford Fiesta mengubah penanda aras. Ia benar-benar adalah pilihan yang lebih bijak.
Ford Kinetik Design
Pusat Console menggoda

Konsol ergonomik gaya dengan halus terang kawalan intuitif untuk memandu dengan semua yang anda perlukan di hujung jari anda.

No comments:

Post a Comment

Welcome to POWER ONLINE TOOL's site!
First Name:
Last Name:
Email:
Confirm Email:
Phone:
 
Privacy Policy | Click Here to Help Us Fight Spam!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Facebook Pages

My Ilmu and Spiritual Blog
Listen to Quran